האם יש צורך בביטוח בריאות פרטי לחיות המחמד?

ביטוח בריאות לחיות מחמד

טיפול בחיות מחמד זה לא דבר זול, בעיקר מהסיבה שלהבדיל מטיפול באזרחים חולים בישראל – לחיות מחמד אין ביטוח לאומי ואין קופת חולים שמסבסדת את העלויות. הוצאות טיפול בכלבים, חתולים או שאר בעלי חיים – גבוהות במיוחד והן מתחילות מהוצאות על ביקור או בדיקה (מהפשוטה ביותר) שממוצע מחירן מתחיל ב200 שקלים, עד לתשלום של אלפי שקלים על ניתוחים, צילומים, אבחונים, בדיקות אולטרסאונד, אשפוזים וכו'. אז מה עושים? לעיתים קרובות ביטוח פרטי לחיות מחמד יכול להוזיל עלויות באופן משמעותי ולספק כיסוי מתאים.

מה כולל ביטוח בריאות לחיות מחמד? ולמה זה כדאי?

כדי להבין חשוב לדעת כי ביטוח לחיות מחמד מקנה בטחון שבשעת צרה יהיה כיסוי ביטוחי עבור הוצאות הטיפול – כמו בעת ניתוח, בעת אשפוזים יקרים, בצורך בבדיקות חוזרות ונשנות, במקרים של טיפולים רפואיים כאלה ואחרים, כמו גם בפרוצדורות, חיסונים, פציעות וכו'. את הכיסוי תוכלו לקבל מהחברה שממנה רכשתם את הפוליסה. כיום עלות התייעצות עם רופא מתחילה מ 200 שקלים, ומכאן ההוצאות רק הולכות ותופחות. ביטוח חיות מחמד מקנה את המימון ואת הכיסויים שיסייעו לכם לחסוך לא מעט כסף.

ביטוח בריאות לחיות מחמד

מתי נקבל כיסוי ביטוחי?

חברות הביטוח מספקות כיסוי לבעלי חיים בכמה מקרים מרכזיים, ביניהם:

פציעה או מחלה

במקרים של מחלה קשה, פציעה קשה, שבר או תאונה, במצבים מסכני  חיים: הפוליסה תכסה את הוצאות הטיפול.

בדיקות וטיפולים

בדיקות וטיפולים הם דבר יקר, לכן הפוליסה תכסה את מרבית הבדיקות ואת מרבית הטיפולים כמו גם את עלות התרופות.

ניתוחים

גם במקרים של ניתוחים יקרים כמו ניתוח אורתופדי, ניתוחי חירום, ועוד: תוכלו לקבל כסף בחזרה מחברת הביטוח.

מרבית חברות הביטוח שמציעות פוליסות ביטוח לחיות המחמד, מציעות כיסוי עבור:

בדיקות מעבדה, סדיקות הדמיה, טיפולי חירום, אשפוזים, ניתוחים, בדיקות דם,  טיפול בתאונות ופציעות, טיפול במחלות, כיסוי שירותי קבורה (שלא נדע) וכדומה.

בנוסף לכך, מרבית חברות הביטוח מכנות כיסוי שנתי של עד 15 אלף שקלים תוך מתן טיפול וביקורים אצל הווטרינר ללא הגבלה וקבלת כיסוי וכסף בחזרה תוך 14 ימים מרגע הגשת התביעה. בחרו חברת ביטוח טובה וחיית המחמד שלכם תהיה מכוסה.

Page Reader Press Enter to Read Page Content Out Loud Press Enter to Pause or Restart Reading Page Content Out Loud Press Enter to Stop Reading Page Content Out Loud Screen Reader Support